دانلود آهنگ میثم ابراهیمی دوتایی
متن دلخواه شما
آهنگ حمید هیراد
دو شنبه 13 خرداد 1398 ساعت 18:7 | بازدید : 75 | نوشته ‌شده به دست حمید هیراد | ( نظرات )

متن آهنگ دوتایی میثم ابراهیمی

یکی یک دونه ای واسم ♩ دلم هی تنگ میشه ♩ واست

اگه ترکم کنی ♩  جونم هیچی از من ♩ نمیمونه

سنگ رو سنگ بند نمیمونه ♩  این آدم دل ♩ نگرونه

شعر : مهدی دارابی

دوتایی میثم ابراهیمی

تو که هستی همه چی هست ♪  نمیخوام هیچکی بمونه ♪ بذار تو

یکی یک دونه ای واسم  ♪ دلم هی تنگ میشه♪ واست

اگه ترکم کنی ♪ جونم هیچی ♪ از من نمیمونه

تنظیم قطعه : مسعود جهانی

سنگ رو سنگ بند نمیمونه ♭  این آدم دل نگرونه ♭

تو که هستی همه چی هستن ♭ میخوام هیچکی بمونه  ♭ بذار تو

تو که هستی ♭  همه چی هستن میخوام ♭ هیچکی بمونه بذار تو

♪♩♭♪

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی دوتایی با لینک مستقیم

♪♩♭♪

بذار جون بگیرم کنار تو ♯♩ دوتاییمون یکی بشیم ♯♩
بخندی آروم بگیرم بدون هم ♯♩ جایی نریم من و تو باز دیوونه یشم ♯♩
بذار جون بگیرم کنار تو ♯♩ دوتاییمون یکی بشیم ♯♩
بخندی آروم بگیرم بدون ♯♩ هم جایی نریم من و تو باز دیوونه یشم ♯♩

»──|♯♩♭✎|──«
احساس قشنگ ♪♩ این رابطه من بی عقلو آدم کرد♪♩
روزای اولمون یادته ♪♩ که نگات قلبمو پر پر کرد  ♪♩
بذار جون بگیرم کنار ♪♩ تو دوتاییمون یکی بشیم ♪♩

»──|♯♩♭✎|──«
بخندی آروم بگیرم ♩♭ بدون هم جایی نریم من و تو باز دیوونه یشم ♩♭
بذار جون بگیرم  ♩♭کنار تو دوتاییمون یکی بشیم ♩♭
بخندی آروم بگیرم بدون  ♩♭هم جایی نریم من و تو باز دیوونه یشم ♩♭

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی دوتایی




:: برچسب‌ها: میثم ابراهیمی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب